Go to Top

A Struktúra-Coopról

Több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező vállalkozásunk, a Struktúra-Coop Zrt. teljes körű segítséget kínál ügyfeleinknek a könyvelés, bérszámfejtés, valamint az adótanácsadás területén. Szolgáltatásaink kitűnő minőségét elégedett partnereink és folyamatosan bővülő ügyfélkörünk bizonyítja. Ügyfeleink száma jelenleg meghaladja a félezret és havonta összesen 2000 ember bérszámfejtését készítjük el.

Az eredetileg egy fős vállalkozásból indult Struktúra-Coop Zrt. az ügyfélkör növekedésével és a növekvő piaci igényekkel együtt változott az elmúlt több mint 20 évben. A munkával töltött évek lehetővé tették, hogy azokat a kollégákat, akik ma a céget vezetik, már a vállalat nevelje ki, így biztosítva azt, hogy teljes mértékben a cég filozófiáját és munkamódszereit alkalmazzák a mindennapokban.

Felkészült szakembereinket a legszigorúbb rostákon keresztül választjuk ki. Irodánk tökéletes működését a munkatársaink szakértelme és precíz hozzáállása mellett a munkafolyamatokban alkalmazott többszörös kontroll segíti az egyes hivatalos ügyek átadás-átvételétől kezdve egészen a rendszeres jelentések leadásáig.

 18 könyvelőnk összesen csaknem 90 év, a Struktúra-Coopnál szerzett szakmai tapasztalattal rendelkezik, ebből 9 mérlegképes könyvelő 6 PM regisztrációval biztosítja a pénzügyi szakértelmet vállalatunknál.

Vállalkozásunk nagy figyelmet fordít arra, hogy a technológiai fejlődéssel saját informatikai állományát is naprakészen tartsa. Saját fejlesztésű, hazai és nemzetközi standardokon alapuló könyvelő szoftverünk biztosítja a professzionális munkavégzést és ügyfeleink elégedettségét.

Miért a Struktúra-Coop?

  • mindig szem előtt tartjuk a költségoptimalizálás maximális lehetőségeit
  • regisztrált könyvelőink bármikor ügyfeleink rendelkezésére állnak
  • bejáratott munkamechanizmusunkkal kiszűrjük a hibalehetőségeket
  • az ügyfélre szabottan küldjük beszámolóinkat akár havi rendszerességgel
  • folyamatosan ellenőrizzük ügyfeleink költségeit és esetleges feladataikról (fizetés, adatszolgáltatás, bevallás) időben értesítjük őket
  • külön kérésre munkatársunk hivatalos ügyek intézésének terhét leveszi ügyfeleink válláról
  • megtaláljuk partnereink számára a legoptimálisabb alternatívákat pénzügyeik rendszerezéséhez
  • igény esetén több lehetőséget is kínálunk partnereinknek, akár közösen is megvitatjuk velük az optimalizációs lehetőségeket
  • nem hagyjuk magukra ügyfeleinket, vállaljuk hivatalos szervek előtt is képviseletüket
  • rugalmasan határozzuk meg árainkat a cégekre és a hozzájuk kapcsolódó feladatokra szabottan
  • irodánk minden munkatársát teljes diszkréció és titoktartás kötelezi